Zikrullah

Buat Insan yang Amat Ku Sayang

Thursday, March 14, 2013

Assalamuaikum...



hai greeny...
dah banyak hari nak buat new post tapi asik tertangguh dengan kerja laen. maaflah yer. post kali ni saya nak perihalkan sambutan hari lahir kawan baik saya, Nur Farihah namanya. tarikh lahir dia 8 mac tapi oleh kerana saya terpaksa balik jenguk mak saya kat kampung terpaksa kami tangguhkan plan untuk surprise kan dia. sebenarnya banyak yang nak saya ceritakan kat awak-awak sume tapi tak terluah plk kat blog kesayangan saya ney. untuk kali ni, ini aje yang terlintas. tapi tak mengapa, kita punya banyak masa lagi. rite? okay, firstly...kitorang plan nak celebrate farihah punya birthday kat KFC, plan B pulak nak buat kat tasek proton...last-last beli set bucket makan kat rumah jer...ekekekeke.biasela last minute planning camtula.tapi takpe kitorang still enjoy da celebration as well. saya tak pandai nak karang panjang-panjang simpan ayat untuk buat thesis hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Hindarilah kami dari dosa besar ini Ya Allah,bantulah diri kami untuk menguatkan iman kami,sesungguhnya...."lelaki yang baik untuk perempuan yang baik"....ku harap kita sentiasa dlm redha-Nya..Ameen..