Zikrullah

Buat Insan yang Amat Ku Sayang

Monday, March 18, 2013

my new sis..

Assalamualaikum warahmatullah..








Tahniah saya ucapkan kepada abang Saiful Iman yang telah selamat mendirikan rumahtangga bersama pilihan hatinya kak Zaleha. Barakallahu Fik...Untuk akak, selamat datang ke dalam keluarga kami. Seronok saya dapat kakak ipar baru. Makin bertambah keluarga yang sedia ramai ni. Alhamdulillah syukur. Sebenarnya walimahnya dah sebulan lebih berlangsung tapi saya tek sempat nak post sebab memang terlalu sibuk lepas tu. Penat nak menguruskan majlis tu tak payah citer la kan. but overall i am enjoy it! ade kisah sebenarnya di sebalik persiapan malam kenduri...hehe. nape saya ketawa? ish xpatot betol la...hehe. eh terketawa lagik...hehe siyes lawak. sehari sebelum majlis sebelah pihak perempuan abang saya admitted kes cirit-birit yang agak serius. pepagi tu saya tengok dy steady lagi tapi dah layu matanya kesan 4kali ulang ke tandas. then saya ingat dy dah ok pas tengahari tu sebab abg bilal dah belikan pil chi kit teck aun untuk dy. memang dy dah tak larat sangat. sadis jugakla tengok dy tertidur dalam keadaan duduk kat sebelah saya. yang tak tahan nye dah lencun lapik kusyen tu dengan air liur abg saya...eeeeuuuwww! hilang terus ilham saya nak siapkan hantaran dy. tapi apa nak buat redha jela. nak kejutkan kesian pulak. petangnya saya keluar ke pekan dengan makcik beli barang keperluan hiasan bilik pengantin. Sayalah mastermind nyer..tiapkali nak kenduri jer saye laa decorater nya. takpe nanti turn saya, diorang pulak kena buat. ekeke berangan sekejap. dah siap shopping, balik umah.sampai kat umah abg bilal bagitau abg pon kkena tahan wad tambah air. first saya terkejut then saya nak ketawa...hahahahaha. ok enjoy da capture. sy nk smbg ktawa. bye!

0 comments:

Post a Comment

Hindarilah kami dari dosa besar ini Ya Allah,bantulah diri kami untuk menguatkan iman kami,sesungguhnya...."lelaki yang baik untuk perempuan yang baik"....ku harap kita sentiasa dlm redha-Nya..Ameen..